miercuri, 7 noiembrie 2012

Paste in sos alb la cuptor

Voi incerca sa evit cat timp pot sa prajesc mancarea. Probabil ca atunci cand se va intampla o voi face cat mai simplu, si tot voi regreta. Iubesc pastele si branza, si nu am mai mancat de ceva vreme paste in sos alb, asa cum imi place, tocmai pentru ca implica prajire in ulei. Asa ca am decis sa fac sosul alb in cuptor. Si mi-a iesit, bunatate de paste pentru toata familia. A papat si fetita mea.
 
INGREDIENTE: 800 g de paste (poti folosi orice doresti, eu am ales melcisori), piept de gaina fiert in prealabil si taiat marunt sau sunca de care doresti taiata si ea marunt, 2 tipuri de cascaval sau de branza - orice gasesti prin bucatarie - eu am ales cascaval Dalia si branza Gouda, 500 g de smantana, 2-3 catei de usturoi, oregano, 1 varf de cutit de piper alb, sare, parmezan- optional
 
Fierbe pastele si pune-le intr-o tava unsa cu unt.

Pune in robot branzeturile si paseaza-le bine. Adauga apoi smantana si condimentele si amesteca bine, pana ce totul devine o pasta compacta. Adauga sosul peste paste, carnita si baga tava la cuptorul incins in prealabil, la 220 de grade Celsius pentru 15 minute.

 
 
Serveste cu parmezan ras pe deasupra.
 
Pofta buna!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu