luni, 13 august 2012

Tarta din mini-paste cu branza si smantana (peste 1 an)

Pentru ca pitica mea a depasit venerabila varsta de 1 an, are deja 8 dintisori si 2 masele inmugurite, am inceput sa las deoparte piureurile si sa ii fac si cateva retete "pentru oameni mari". Acesta ar fi unul dintre motive. Un altul este reprezentat onorabil de mofturi. Se pare ca o data cu inaintarea in varsta, devenim mai mofturosi, si la propriu si la figurat.

Chiar astazi am preparat doua retete pentru ea. Una dintre ele este o tarta din mini-paste cu branza si smantana. Initial imi doream as o fac dulce, cu bucatele de piersici. Insa apoi am vazut ca pastele sunt cu legume, cu morcovi si dovlecel, si am decis sa o las simpla, cu putina sare si atat.


INGREDIENTE: 100 g de mini-paste colorate (cu legume), 1 cutie de branza cu smantana (eu am folosit de la Covalact, este mai putin sarata), 100 g de cas, 1/2 de ceasca de lapte, 1 varf de lingurita de sare, 20 g de unt, apa, pesmet

Fierbe pastele in apa, apoi scoate-le si adauga peste ele o feliuta mica de unt. Amesteca bine.


Unge un vas din sticla termorezistenta sau o tava mica cu unt, presara pesmet (ca sa nu se lipeasca) si pune pastele in el. In robot pune branza cu smantana, casul, laptele, sarea si amesteca bine pana ce compozitia devine omogena. Adauga compozitia peste paste si amesteca bine. Decoreaza cu ardei gras.


Pune tava in cuptorul incins in prealabil, timp de 20 de minute la 200 de grade Celsius. Se serveste rece.


POFTA BUNA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu