joi, 28 iunie 2012

Gasca in sos de mure

Din seria I Love Goose!, continuam cu o reteta mai nonconformista, care mi-a aparut ca un beculet cand am deschis congelatorul si am descoperit o cutie de  mure congelate si un piept de gasca. Asa ca, stiind ca gasca grasana primita de la socrul meu nu merita gatita traditional, am gatit-o intr-un sos dulce-acrisor din mure. Nu uitati ca nu este o reteta pentru cei care prefera gusturile clasice specific romanesti!

INGREDIENTE (pentru 4 persoane): 1 piept de gasca, 1 pahar mare de mure (proaspete sau congelate), 1 cescuta de dulceata de mure, 1 lingura de boia dulce, sare, piper, 1 lingura de usturoi pudra, 1/2 lingurita de paprika, 1/2 de pahar de whiskey, 2 linguri de ulei de masline, 1/2 de ceasca de apa

Dezoseaza pieptul de gasca si taie-l bucatele mici. Pune-le intr-o tava. Preincalzeste cuptorul.

Pune in robot restul de ingrediente pentru sos si amesteca bine pana ce compozitia devine compacta. Adauga sosul peste pieptul de gasca in tava si baga tava la cuptor, la 220 de grade Celsius timp de 50 de minute.



Am servit alaturi de un orez cu ciuperci. Poate fi servita si alaturi de un piure de broccoli, de sparanghel trasn in unt sau un simplu piure de cartofi.


POFTA BUNA!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu