joi, 5 aprilie 2012

Tort din mini-paste

Am descoperti pungile cu paste micute: stellini, fusilli, pene. Sunt micute si sunt ideale pentru copii, insa eu le-am descoperit si o alta utilitate: pot deveni un desert tare delicios. Iata cum am facut un pseudo-tort grozav, pe placul meu si al sotului meu - noi nu prea suntem pasionati de dulciuri cu ciocolata.

INGREDIENTE: 2 pungi mici de mini-paste (eu am ales fusilli si stellini), 4 oua, 300 g de branza dulce, 1 ceasca de zahar, 1 ceasca de lapte, 50 g de unt, scortisoara, stafide, gris

Pune pastele la fiert.

Pune stafidele in apa pentru a se inmuia.

Paseaza branza dulce. Pune ouale si zaharul in robot, amesteca bine. Adauga laptele, branza dulce si scortisoara.




Unge o tava rotunda cu margini detasabile cu unt si presara gris.

Adauga pastele, apoi amestecul de lapte, oua si branza. Decoreaza cu fructe sau dulceata  (eu am folosit dulceata de caise)


Pune tava la cuptorul incins in prealabil, la 180 de grade, timp de 45 de minute.


Serveste cu dulceata sau cu inghetata.

POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu