joi, 26 aprilie 2012

Pulpe de pui in iaurt cu usturoi verde

Probabil ca va intrebati de ce am luat o pauza atat de lunga, si nu am mai postat nicio reteta de ceva vreme. Am inceput un regim disociat acum aproximativ trei saptamani, care da roade, kilogramele in plus incep sa dispara, insa tot acest regim nu imi mai permite sa gatesc decat ceea ce este potrivit regimului. Mai precis - 3 zile de fructe si legume, combinate oricum, in orice cantitate, de preferat la ore fixe si 3 zile de carne si lactate, cu aceleasi reguli. Asa ca s-a nascut aceasta reteta, de pulpe de pui in iaurt cu putin usturoi verde, adaugat pentru gust si pentru sotul meu. Au iesit neasteptat de gustoase.

INGREDIENTE: 4-5 pulpe de pui, 1 legatura de usturoi verde, 1 cana de iaurt gras sau sana, sare piper, boia dulce

Incinge cuptorul al 189 de grade Celsius. Pune pulpele inr-o tava sau un vas de yena. Adauga peste ele iaurtul si condimentele si baga-le la cuptor pentru 45 de minute.



Cand sunt aproape gata, adauga peste ele usturoiul verde taiat marunt si mai lasa-le al cupor 10-15 minute.


Si gata! In numai o ora!

POFTA BUNA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu