vineri, 9 martie 2012

Briose Laura

Ieri a fost 8 Martie, si pentru ca am avut-o in vizita pe sora mea am reusit sa imi fac timp sa ii prepar ceva dulce, niste briose pentru a caror compozitie ea mi-a fost inspiratie. Compozitia? Din cacao bineinteles si cu un strop de condimente exotice: nucsoara si scortisoara si fulgi de cocos. Rezultatul? Cum altfel decat delicios ...

INGREDIENTE:
Compozitia: 1 ceasca de zahar, 1/2 de ceasca de cacao, 1 lingurita de scortisoara, 1 lingurita de nucsoara, 1 1/2 de faina, 1 lingurita de praf de copt, 1 ou, 1 ceasca de suc de mere sau pere, 100 g de unt, fulgi mari de cocos
Glazura: 100 g de unt, 100 g de zahar pudra, 2 linguri de crema de branza, margele din ciocolata

Amesteca faina cu zaharul, praful de copt, nucsoara, scortisoara, cacao intr-un castron.
In robot pune untul cu oul si amesteca bine, adauga apoi jumatate din amestecul cu cacao, amesteca iar apoi adauga sucul de mere/pere si restul din amestecul cu cacao. Pune compozitia in formele de briose, adauga cativa fulgi de cocos la fiecare briosa apoi baga briosele la cuptorul incins in prealabil. Lasa briosele la cuptor timp de 15 minute, la 200 de grade Celsius.

Intre timp prepara glazura: pune in robot zaharul pudra, untul si crema de branza si amesteca bine. Lasa-o la frigider cel putin o ora.


Scoate briosele si lasa-le sa raceasca. Pune apoi glazura pe ele si margelutele delicioase din ciocolata (eu am gasit cu aroma de menta).




POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu