sâmbătă, 4 februarie 2012

Tarta cu sunca, oua si cas

Ieri am avut o noua reusita cu o tarta delicioasa, care este ideala in diminetile cand v-ati saturat de acelasi mic dejun - cereale cu lapte sau oua ochiuri - . Asa ca am profitat de faptul ca am primit de la tara, de la bunicul o bucata uriasa de cas, facut ca in Moldova si am inventat o tarta, pe cat de usor de facut pe atat de gustoasa:


INGREDIENTE (pentru doua persoane): 3 oua, 400 g de cas (poti folosi si mozzarella), sunca de pui (eu am folosit si sunca taraneasca), curry, oregano, boia dulce, sare, piper, pesmet, ulei

Taie casul feliute groase cam de 1 cm, sunca cuburi, bate ouale bine cu sare si piper.


Tapeteaza o tava sau un vas de yena cu putin ulei si pesmet. Pune primul strat de cas, apoi sunca. Adauga ouale batute si pune ultimul strat de cas. Peste acest ultim strat pune condimente: oregano, boia, piper, curry si ce iti mai este pe plac. Eu am pus ca ornamente fasii de ardei gras si ardei copt.


Pune tava la cuptorul preincalzit la 200 de grade, timp de 40 de minute.

Tarta se serveste rece cu mustar.


POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu