duminică, 5 februarie 2012

Tabouleh reinventata (salata arabeasca cu patrunjel)

Prima oara cand am mancat o salata tabouleh traditionala a fost in Egipt, iar sotulului meu i-a placut la nebunie. Si de ce nu ... muuuult patrunjel proaspat, bucatele mici de rosii, grau si un dressing foarte iute. Eu am incercat sa o fac mai bogata de data asta, si am folosit in loc de grau seminte de pin coapte la cuptor, care au complimentat de minune gustul puternic al patrunjelului.


INGREDIENTE: 5 legaturi de patrunjel proaspat, 10 rosii cherry, 1/2 de praz (poti folosi si ceapa verde), seminte de pin, ardei gras (unul singur este de ajuns, eu am folosit cate o jumatate de la ardei in diferite culori), 1 lamaie, curry, chilli, sare, zahar, ulei de masline

Taie legumele cubulete cat mai mici. Toaca patrunjelul marunt. Amesteca toate ingredientele.

Pentru dressing: stoarce zeama de la o lamaie, adauga 2 linguri de ulei de masline, 1 lingurita de zahar, 1/2 de lingurita de sare, 1 varf de lingurita de piper, chilli si curry. Amesteca bine si adauga peste salata.

Am servit salata alaturi de mini-kebab si cartofi, dovlecei si vinete la cuptor.
POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu