miercuri, 15 februarie 2012

Salata de ton curcubeu

Imi plac culorile, mai ales cand le pot folosi cu succes in preparate culinare. Asa ca, de fiecare data cand plec la cumparaturi vin cu ardei colorati, pe care ii folosesc in acest scop. Asa i-am folosit si pentru o salata de ton, pe care mi-am dorit-o mai redusa in calorii, asa ca am renuntat sa folosesc cartofi si maioneza. Si am reusit sa prepar o salata de ton la fel de delicioasa ca si salata de ton cu maioneza si cartofi.


INGREDIENTE (pentru 2 persoane): 1 conserva mare de ton in ulei, 1 conserva mare de porumb, 1 ceapa mica, 4-5 castraveti murati, 5 oua fierte, 2-3 ardei grasi in mai multe culori, sare

Pune porumbul si tonul cu tot cu ulei intr-un castron incapator. Taie marunt toate ingredientele: ardeii, castravetii murati, ceapa, albusurile de oua. Adauga-le peste ton si porumb. Galbenusul de ou paseaza-l bine cu sare dupa gust si adauga-l si pe el in castron. Amesteca bine.




POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu