miercuri, 25 ianuarie 2012

Pangasius cu ciuperci la cuptor

Trebuie sa recunosc, nu prea imi place pestele pangasius - nu prea are gust, uneori este mult prea gras, pare un peste artifical, man made. Insa, uneori, cam de doua ori pe an, cumparam fileuri de pangasius si incercam imposibilul: sa preparam ceva gustos. Asa ca, de data aceasta, am incercat ceva simplu, dar diferit, l-am combinat cu ciuperci. As fi pus si capere, insa nu am avut la indemana. Cred ca iesea si mai gustos:

INGREDIENTE: fileuri de pangasius, 5-6 ciuperci, lamaie, capere, unt, ulei de masline, sare, piper

Pune ciupercile timp de 1 minut la calit in putin unt, dupa ce le-ai taiat in feliute. Apoi aseaza cateva ciuperci peste fiecare file de pangasius. Adauga capere, stoarce putina lamaie, pune 1 lingurita de ulei de masline, 1 bucata mica de unt, sare si piper. Infasoara fiecare file in folie de aluminiu si baga la cuptor timp de 45 de minute.

Noi am servit alaturi de cartofi la cuptor condimentati.


POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu