vineri, 13 ianuarie 2012

Lasagna cu ciuperci si spanac

Prima oara cand am facut lasagna am respectat reteta pe care o cunoaste toata lumea, care apare intotdeauna pe cutia cu foi de lasagne. De data aceasta am incercat sa fac o reteta de post, sanatoasa, care sa fie si gustoasa. Asa ca am incercat o combinatie intre ciuperci si spanac. A iesit o lasagna fosrtae gustoasa:

INGREDIENTE: 400 g de spanac congelat sau proaspat, foi de lasagna, 400 g de ciuperci (eu am folosit hribi de la tara), 1 ceapa mai mare, 3-4 catei de usturoi, bulion, boia, 1/2 de lingurita de zahar,sare, 1 lingura de vin rosu, piper, nucsoara, 1 lingura de ulei de masline


Toaca ceapa si ciupercile marunt. Pune spanacul la fiert. Piseaza usturoiul. Pune capa la calit, adauga apoi ciupercile. Separat fa un amestec cu 2 linguri de bulion, vinul, zaharul, sare, piper, boia, 1 varf de lingurita de nucsoara si adauga-l peste ciuperci. Lasa-le sa fiarba timp de 10 minute.

Scoate spanacul si baga-l in robotul de bucatarie pentru a-l face pasta.

Unge o tava de lasagna, sau un vas de yena cu ulei, apoi pune primul strat de foi de lasagne. Eu am folosit un vas rotund mai mic, si am rupt foile astfel incat sa se potriveasca mai bine cu vasul. Pune apoi un strat de ciuperci, unul de spanac, un strat de foi, un strat de ciuperci, unul de spanac, un strat de foi. Poti razuli pe deasupra cascaval, sau poti pune felii de rosii. Pune apa sau supa de legume cat sa acopere foile. Ele vor retine apa si se vor inmuia.

Baga vasul la cuptor timp de 40 de minute, la o temperatura de 200 de grade Celsius.


POFTA BUNA!



Un comentariu: