sâmbătă, 17 decembrie 2011

Pui la rotisor cu piure de legume

Azi am inaugurat cu nerabdare nou nostru cuptor electric. Si pentru ca are o functie pe care mi-o doream de multa vreme - rotisor - am si purces in a prepara, mult spus, un pui. Mare lucru nu a fost, l-am uns bine cu toate condimentele posibile - putin ulei, apoi sare, piper, boia, praf de usturoi, curry, l-am pus pe tepusa, l-am fixat in cuptor si intr-o ora am savurat cel mai delicios pui la rotisor. Iata ca prima noastra incercare a fost reusita, si, cel putin din punctul acesta de vedere cuptorul electric rulzzz!

INAINTE

DUPA

Langa el am preparat un piure de legume, care a iesit super bun, desi nu ma asteptam, pentru ca, la fel, a fost o prima incercare.

INGREDIENTE: 4-5 cartofi, 1 vanata, 1 dovlecel

Am pus la fiert legumele, taiate cuburi mici, cu sare si piper alb. Le-am scos si le-am scurs bine, apoi le-am pasat cu robotul, alaturi de 100 g de unt si 1 pahar cu lapte. Desi nu a iesit foarte aspectuos, gustul este minunat, pentru ca legumele sunt dulci iar piperul alb si untul le da o savoare deosebita.



Am servit cu mujdei de usturoi in iaurt. O bunatate!


POFTA BUNA!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu