vineri, 16 decembrie 2011

Limba de porc cu masline

Am gasit printre folderele mele reteta de limba cu masline, o reteta mostenita de la mama mea, pe care eu am transformat-o putin. Am sa va ofer varianta mea -  pentru ca este cea pe care o tin minte. Oricum ar fi, reteta este delicioasa, nu este deloc complicata. Chiar daca nu este pentru oricine, pentru mine este unul dintre putinele preparate pe baza de carne de porc cu care ma impac.

INGREDIENTE: 2 morcovi, telina, pastarnac, 1 ceapa, foi de dafin, 2 limbi de porc, masline (daca nu ai limba suficienta, poti folosi si un muschi de porc, cu cat mai putina grasime), sare, 2 linguri faina, bulion

Curata bine limba de orice pielite, si pune-o la fiert 2-3 ore. Trebuie sa fiarba bine.

Intre timp fierbe si zarzavatul taiat cuburi mari.Cand s-a fiert carnea scoate-o si in fiertura de la carne adauga legumele fierte, dupa ce le-ai pasat bine cu furculita sau in robot.


Amesteca bine, adauga si maslinele si lasa sa fiarba 5-6 minute. Adauga apoi carnea.
 Intre timp amesteca 4 linguri de bulion cu 2 de faina si adauga peste preparat. Amesteca bine.

Este un preparat care este la fel de gustos cald sau rece.

POFTA BUNA!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu