miercuri, 21 decembrie 2011

Briose englezesti cu fulgi de ciocolata

Continui povestea cuptorului nou-achizitionat cu o noua reteta, de data asta, de prajituri. Iubesc briosele - imi plac pentru ca le poti creea in cele mai diverse moduri si sunt absolut minunate, cand le scoti din forma lor, pufoase si delicioase. Am preferat o reteta simpla, pentru ca eram singura cu bebe acasa, si nu ma puteam concentra decat 20-30 de minute la gatit. Atat imi alocasem pentru ziua respectiva. Asa ca, am facut briose englezesti, si ca sa nu fie chiar atat de simple, am adaugat si niste fulgi de ciocolata.



INGREDIENTE: 2 cesti de faina, 2 oua, 100 g de unt, 1 1/2 ceasca de zahar, 1 1/2 de lapte, bicarbonat de sodiu, 50 g de ciocolata pentru prajituri, sare

Lasa untul la temperatura camerei cu o ora inainte. Pune-l intr-un castron, adauga zaharul si amesteca bine cu robotul pana ce amestecul devine foarte fin. Adauga un ou si amesteca bine din nou.


Separat, amesteca faina cu 1/2 de lingurita de bicarbonat de sodiu si cu 1/2 de lingurita de sare.
Pune laptele peste amestec si incorporeaza usor cel de-al doilea ou, apoi amestecul de faina, cate o lingura.

Amesteca bine. Unge formele de briose cu unt si umple-le pe jumatate. Da pe razatoare ciocolata, apoi adauga fulgii de ciocolata peste amestecul din forme. Umple formele. Adauga alti fulgi de ciocolata.


Preincalzeste cuptorul timp de 10 minute. Lasa briosele la cuptor, la o temperatura de 180 de grade, timp de 20 de minute. Pentru a testa daca sunt facut, introdu o scobitoare in briosa, daca scobitoare iese curata, sunt gata!




Eu le-am savurat cu dulceata de capsuni si un pahar de lapte la micul dejun.

Sunt un desert minunat si la masa de Craciun, mai ales pentru copii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu