sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Cel mai gustos gulas

Am facut gulas de multe ori, uneori il fac precum o ciorbita, alteori il prefer mai scazut. Nu stiu care este reteta traditionala ungureasca, insa, desi am mancat si gulas "de la mama lui", tot cel facut de mine acasa mi se pare mai gustos, poate pentru ca este si mai romanesc. Ultima data cand am facut a iesit minunat, usor picant, cu un gust minunat de ardei.


INGREDIENTE: 1 kg de carne de porc, 1 morcov, 4-5 ardei kapia rosii, 1 ardei kapia verde, 3 cepe medii, 4-5 cartofi, 3 ardei iuti, 2 rosii, 1 capatana de usturoi, bulion, sare, piper, boia dulce si iute, chimen


Intr-o tigaie pune rosiile taiate in jumatate si 1 ardei kapia rosu la copt. Poti sa pui si in cuptor.


Toaca  morcovul, ceapa si o parte din ardei cuburi marunte si o parte julienne.

Curata cartofii si taie-i cuburi mari. Pune la prajit in putin ulei carnea de porc taiata cuburi. Cand carnea s-a facut, scoate-o si pune-o deoparte.

Pune la calit ceapa, apoi adauga si restul de legume. Amesteca bine.


Cand legumele s-au inmuiat adauga carnea. Pune si 2-3 cani de apa sau supa de carne.

Pune in robot rosiile si ardeiul copt, fa-le pasta, adauga 4-5 linguri de bulion, 1 lingurita de sare, 1 varf de lingurita de piper, 1 lingurita de boia dulce, 1 varf de lingurita de boia iute, 1/2 de lingurita de chimen, amesteca bine pasta si adaug-o peste legume si carne. Lasa aproximativ jumatate de ora sa scada.

Am servit alaturi de fasole batuta.


POFTA BUNA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu