sâmbătă, 15 octombrie 2011

Varza cu legume si muschi de porc afumat

Am mai descoperit o reteta ascunsa prin folderele mele, una dintre preferatele sotului meu, pentru ca este, bineinteles, clasica, romaneasca si cu porc. Am facut multa vreme varza dupa reteta traditionala, care nu implica prea multe legume. Insa, de data aceasta, am ales sa folosesc si alte legume, si a iesit delicioasa, cu un gust mult mai bogat.

INGREDIENTE: 1 varza medie tocata marunt, 2 ardei grasi taiati julienne, 2  morcovi taiati rondele, 2 cepe, 1 muschi de porc afumat taiat cuburi, 2 carnati afumati, 4-5 catei de usturoi tocati marunt, 1 bucata mica de sunca de tara, ulei, sare, piper, boia dulce, 1 lingura de zahar, bulion


Pune 3 linguri de ulei la incins si sunca taiata feliute. Cand sunca s-a topit adauga ceapa taiata marunt.


Adauga apoi carnita, lasa-o pana ce se albeste apoi adauga si carnatii taiati felii.


Puen si ardeii si lasa-i timp de 15 minute sa se caleasca, pana ce se inmoaie, alaturi de carnita.

Scoate tot intr-un castron, iar in cratita pune la calit varza. Nu uita sa o freci in maine cu putina sare inainte, pentru ca se inmoaie si o poti cali mai usor. Pune cate putina varza si amesteca incontinuu.

Cand ai calit toata varza, adauga si morcovul si restul de legume si carne si toarna apa sau supa de legume pana ce acoperi tot. 


Lasa la fiert sau la cuptor timp de 2 ore. Cand varza s-a fiert, adauga usturoiul, bulionul, zaharul, sare dupa gust, piper si boia. Amesteca bine si mai lasa la fiert 15 minute.


POFTA BUNA!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu