marți, 11 octombrie 2011

Musaca cu ou si carnaciori picanti

Am cotrobait putin prin folderele mele, si am descoperit o reteta mai veche, de pe vremea cand aveam cuptor. Sper cat de curand sa ne luam si cuptor, insa inca nu ma pot hotari daca vreau cuptor electric sau pe gaz.

Sa trecem peste aceasta "uriasa" dilema a mea la o reteta simpla, dar suprinzator de delicioasa: o musaca delicioasa care inlocuieste carnea tocata cu carnaciori.

INGREDIENTE: 4 oua, 4-5 carnaciori picanti afumati, 1 legatura de patrunjel, 1kg de cartofi, ulei de masline, sare, piper, branza topita sau cascaval


Taia carnaciorii in feliute cat mai subtiri.
Fierbe cartofii. Eu prefer sa ii tai in felii, se fierb mai repede si ii pot pasa mai usor.
Bate ouale bine, adauga in ele sare si piper si patrunjelul tocat.
Pune jumatate din cartofii fierti in cratita sau tava in care faci musacaua, unsa in prealabil cu unt sau ulei de masline. Paseaza-i usor cu o furculita.
Adauga carnaciorii si ouale batute.
Adauga restul de cartofi si orneaza cu bucati de branza topita taiate subtiri sau cascaval dat pe razatoare.

Lasa la cuptor maxim 45 de minute.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu