miercuri, 7 septembrie 2011

Supa crema de ciuperci rapida

Incep sa ma specializez pe mancaruri rapide, si cred ca retele mele vor urma multa vreme aceasta tendinta. Oare pentru ca am un bebelus care necesita atentie? Hell ...yes! Desi trebuie sa reduc din activitatea mea in bucatarie, care intotdeauana imi face placere, promit ca voi reusi sa fac retete la fel de gustoase.

Iata ca am pregatit o supa crema de ciuperci rapida si gustoasa, fara insa sa imi mentin obiceiul de a cali ciupercile si ceapa in unt. Am simplificat procedeul, iar rezultatul a fost la fel de gustos.

INGREDIENTE: 15 ciuperci proaspete, orice leguma alba ai prin frigider (pastarnac, telina, dovlecel), 2-3 cartofi, 1 pahar cu smantana, 1 ceapa mare, ulei de masline, piper, sare

Pune la fiert legumele si ciupercile. De indata ce s-au fiert pune-le in robot si paseaza-le pana ce devin crema. Cu zeama ramasa de la fiert subtiaza crema atat cat doresti, adaugand usor si amestecand cu un tel. Adauga sare, piper si smantana dupa gust.

Serveste supa cu smantana si crutoane.

POFTA BUNA!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu