joi, 29 septembrie 2011

Mini-snitele invelite in branza

Din pacate, ultimele doua saptamani ani mi-au ocupat tot timpul liber si, desi am gatit, nu am avut fizic timpul sa urc retetele pe blog. Din pacate, inca o data, am renovat bucataria, si vreme de cateva saptamani de acum inainte voi gati numai pe plita, pana vom reusi sa ne luam si cuptorul. Sper sa reusesc sa fac retete la fel de interesante si sa evit prajeala in exces.

Am sa incep cu o retete de snitele, simpla si gustoasa, care, desi necesita prajeala, daca aplici cateva reguli, scazi din riscurile acestei metode de gatit.

INGREDIENTE: 1kg de pulpa de porc/piept de pui/piept de curcan, ulei, pesmet, faina, 6 oua, patrunjel proaspat, 400 g branza sarata


Pregateste doua castroane:

1. Ouale bine batute, amestecate cu branza faramata, piper si patrunjelul tocat



2. 6 linguri de pesmet cu 6 linguri de faina si 1 lingurita de boia dulce

Taie carnea in fasii foarte subtiri si foarte mici. Astfel, nu trebuie sa o lasi  mult in uleiul incins, se va patrunde mult mai repede. Trece fasiile de carne mai intai prin castronul cu ouale batute, apoi prin pesmetul cu faina si pune-le la prajit in uleiul foarte bine incins. Lasa-le sa se prajeasca maxim 10 minute.


POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu