miercuri, 17 august 2011

Un mic dejun simplu - preferatul familiei!

Of, trebuie sa recunosc, uneori ma simt oarecum frustrata pentru ca incerc din rasputeri sa gatesc cat mai original, mai gustos, mai "altfel". Sotul meu aprecieaza, insa intotdeauna preparatele traditionale sunt cele care ii incanta cel mai mult papilele gustative. Si trebuie sa mai recunosc ceva ... uneori si eu prefer ceva traditional romanesc, combinatiile de gusturi care imi amintesc de perioada copilariei.

Asa ca trebuie sa postez o imagine cu micul dejun preferat al sotului meu, si chiar si al meu. Mie una imi aminteste de diminetile de vara racoroase, cand mancam cu pofta cu bunicul la masa din gradina sunca de tara afumata, cu branza sarata de oaie, cu rosiile acelea zemoase din gradina, cu ceapa si cu paine pe vatra. Mmmm, greu mai gasim acele gusturi in prezent.

Insa imaginea de mai jos spune multe, si sunt sigura ca multora le lasa gura apa, poate mai abitir decat orice omleta, sau aperitiv complicat. Ce sa zic ... pofta maaare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu