vineri, 5 august 2011

Legume la wok cu fasii de muschi de porc afumat

Sa ai un bebelus de o luna este obositor, frumos, obositor, minunat, obositor ... Si timpul pentru tine devine din ce in ce mai scurt. De doua saptamani am inceput si munca (lucrez de acasa, spre norocul meu), asa ca timp pentru mine am numai cand este sotul meu acasa. Iar de gatit, gatesc o data pe saptamana.
Insa pot spune ca am un sot model, si in aceasta saptamana a gatit el intr-una dintre seri. Desi se pricepe de minune sa gateasca retete tipic romanesti - fasole cu ciolan, ciorbe - de data asta m-a dat gata cu o reteta de legume la wok parfumata de muschiulet de porc afumat. A iesit foarte gustoasa, asa ca trebuie sa il laud si sa va ofer si voua reteta:

INGREDIENTE: orice legume gasiti prin casa. Noi am folosit morcovi, telina, dovlecei, fasole verde - deja fiarta, ardei gras

Prajeste muschiul de porc afumat taiat in fasii lungi. Apoi, in acelasi ulei legumele. Legumele trebuie taiate fasii si prajite in ulei de masline foarte incins separat. Peste fiecare rand de legume adauga putin zahar, sare si boia dulce.

Amesteca legumele cu carnita.

POFTA BUNA!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu