miercuri, 11 mai 2011

Salata de andive cu sos de branza

Nu sunt o fana a andivelor, insa medicul nutritionist mi le-a recomandat pentru ca sunt bogate in fibre, in vitamina A si K. Nu prea imi plac pentru ca sunt un picut amare. Insa am reusit sa le iau gustul amar inventand o reteta care amesteca dulce, cu amar si sarat ... o salata de andive cu mar si sos de branza, perfecta cand ai invitati la masa si vrei un aperitiv deosebit.



INGREDIENTE (pentru 4 persoane): 3 andive, 1 mar dulce, patrunjel, branza (o branza mai cremoasa si sarata, eu am folosit branza de oaie de la Delaco, merge insa si gorgonzola), o jumatate de pahar de iaurt, ulei de masline, sare, piper


1. Scoate frunzele andivelor, pana ce ajungi la miez. Miezul da-l deoparte (mie mi se pare mult prea amar si nu-l folosesc). Alege cele mai mari frunze, pune-le deoparte, le vom folosi drept suport pentru salata.


2. Taie in felii lungi si subtiri frunzele de andive si marul. Nu trebuie sa-l decojesti - coaja marului are cele mai multe vitamine. Amesteca bine.


3. Pune in robot branza, iaurtul, patrunjelul tocat, 1 lingurita de ulei de masline, piper si foarte putina sare - nu uita ca branza eset deja sarata! Amesteca pana ce sosul devine compact.


4. In fiecare frunza de andiva pune salata si toarna cu o lingurita sosul pe deasupra.




POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu