marți, 12 aprilie 2011

Frigarui de pui in iaurt

Cum spunem, imi place sa profit de iesirile in aer liber, cand ne vizitam parintii, si sa "gatim" delicii la gratar. Alaturi de frigaruile de creveti am mai facut in acest week-end si frigarui cu legume si carne de pui.

INGREDIENTE (pentru 6 persoane): 6-7  pulpe de pui superioare, dezosate, 3 cartofi, 2 ardei grasi, 3 cepe, 3 rosii


PASI DE URMAT:

1. Cu o zi inainte pune puiul la marinat in iaurt, alaturi de 1 lingurita de nucsoara, 1 lingurita de boia, sare si piper. Lasa-l la frigider.

2. Pentru a pregati frigaruile fierbe putin cartofii (sa nu fie foarte moi, astfel de crapa cand ii pui pe frigaruie), taie ardei si rosiile felii, desfa ceapa, iar pulpele de pui taie-le cubulete. Incearca sa mentii aceeasi dimensiune pentru fiecare ingredient.



3. Pune frigaruile pe gratar. Pentru sos am incercat ceva mai desobeti. Am pus pe gratar doua rosii, cand s-au copt le-am decojit si le-am pus in robotul de bucatarie. Am adaugat o lingurita de zahar, 1 lingura de ulei, 1 jumatate de lingurita de sare, 2 linguri de bulion, 1 lingurita de boia dulce, 1 jumatate de lingurita de piper si am amestecat bine.


4. Serveste frigaruile alaturi de sos si de muraturi.

POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu