luni, 4 aprilie 2011

Ciorba de gaina curcubeu

Imi plac ciorbele, dar nu sunt pasionata de ele. Ca sa mananc o ciorba aceasta trebuie sa fie foarte gustoasa, si fac o ciorba numai daca am curcan sau o gaina sau un pui de la tara. De data aceasta am profitat de o gaina dolofana de la parintii mei si am gatit o ciorba acrisoara si savuroasa, cu legume foarte colorate.

INGREDIENTE: o jumatate de gaina, 4 cartofi, 1 morcov, 1 ceapa, 1 ceasca de mazare congelata, o jumatate de ardei rosu, o jumatate de ardei portocaliu, o jumatate de ardei galben, 1 rosie, patrunjel, sare de lamaie sau bors pentru acrit ciorba, sare, piper


PASI DE URMAT:
1. Taie ardeii si rosiile cubulete mici, cartofii cuburi mai mari iar mocovii si ceapa marunt.


2. Pune o jumatate de lingurita de sare de lamaie in apa si lasa-o sa se dizolve.


3. Pune gaina la fiert. Cand gaina s-a fiert scoate-o din zeama ei si adauga legumele la fiert, in afara de cartofi. Desfa carnea fiarta de pe oase si adaug-o alaturi de legume la fiert.


4. Cand ardeii sunt aproape fierti, adauga si cartofii. Cand toate legumele s-au fiert adauga in ciorba un ou bine batut si patrunjel si inchide focul. Lasa ciorba cel putin 15 minute acoperita, inainte de a o servi. Se serveste cu smantana.


POFTA BUNA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu