marți, 22 martie 2011

Supa crema de legume

Ieri am facut o supa crema de legume. Este supa mea preferata de cand sunt insarcinata si, de fapt, cam singura modalitate prin care pot sa mananc spanacul - acel fier de care am nevoie atat eu cat si bebelusa.
Este extrem de gustoasa si are multe, multe vitamine. In plus o poti gati cu orice legume gasesti prin bucatarie.

Ingrediente: 1 morcov, 1 ceapa, 1 ceasca de mazare congelata, 1 ceasca de spanac congelat, 3 cartofi de marime medie, supa de pui sau 50 grame de grasime de gaina sau 1 lingura de ulei de masline.


PASII DE URMAT:
1. Taie cartofii cubulete, ceapa in patru, morcovul rondele si pune-le la fiert alaturi de mazare si spanac, adaugand grasimea de gaina, supa de pui sau lingura de ulei de masline. Mai adauga 1 lingurita de sare. Cand legumele sunt foarte fierte, si le poti strivi usor cu furculita opreste focul. Strecoara legumele, pastrand zeama lor intr-un castron.


2. In legume adauga o bucata de unt si paseaza-le pana ce devin piure. Poti folosi un tel sau robotul de bucatarie.

3. Adauga apoi peste piureul de legume zeama lor, amestecand incet cu un tel, pana ce compozitia devine compacta. In functie de dorinta ta, poti sa adaugi mai multa sau mai putin zeama. Mie imi place ca supa sa fie mai groasa.


4. Se serveste cu smantana. Mie imi place sa adaug si cuburi de branza sarata ... pe de alta parte eu mananc branza cu orice.

POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu