marți, 29 martie 2011

Omleta umpluta cu spanac

Imi place sa savurez dimineata un mic dejun cat mai bogat. Sotul meu este innebunit dupa omlete, asa ca uneori ma plicitsesc sa tot fac omleta clasica. In dimineata aceasta am incercat ceva mai deosebit, care a disparut de pe farfurie in cateva minute.

Omleta umpluta cu spanac are necesarul de vitamine si proteine de care am nevoie dimineata, careia i-am adaugat si putina grasime (sunca de tara) - placerea sotului meu. Bineinteles ca se poate renunta la sunca de tara, poate fi inlocuita cu o sunca de curcan sau poate fi eliminata complet.

INGREDIENTE (pentru 2 persoane mai flamande): 6-7 oua, 200g de spanac congelat, 1 ardei gras, 100g de unt, o bucata de sunca, 100g de cascaval, sare, piper


PASI DE URMAT:
1. Pune ouale intr-un castron, adauga sare si piper. Bate ouale bine cu un tel.

2. Toaca ceapa marunt, ardeiul cuburi si sunca feliute.


3. Fierbe spanacul si lasa-l la scurs.


4. Cat timp se fierbe spanacul, prepara omletele din ouale batute. Omletele fa-le cat mai subtiri, este de ajuns sa pui 3 sferturi de polonic din ouale batute intr-o tigaie medie. Pune omletele pe un platou.


5. Pune intr-o tigaie untul si sunca la topit.


6. Cand untul s-a topit si sunca a devenit transparenta, adauga ceapa si ardeiul, apoi adauga spanacul.


7. Amesteca bine timp de 3 minute. Ardeiul nu trebuie sa se inmoaie, trebuie sa ramana usor crocant. Adauga cate o lingura de umplutura in fiecare clatita.


6. Razuieste cascaval peste omletele umplute.


Serveste-le alaturi de o salata cu rosii, ardei, castraveti si ridichi.

Eu am preferat sa le servesc si cu iaurt pe deasupra.


Sotul meu le-a servit cu ketchup.



POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu